Friday, May 21, 2010

Contest Dad's Special Moment


[klik sini]
Contest ni saya nak cuba untuk pertama kalinya didedikasikan kepada suami tersayang sempena hari bapa.

Emm..syarat dalam contest ni kene letak gambar ayah yang paling touching dengan anak.Banyak moment touching antara mereka yang saya terlepas.Yang paling baru ni hasif boleh melompat katak untuk cium abinya di pipi selepas habis muka saya digomolnya dengan mulut yang tidak berhenti-henti basah;)

Buah hati kami sudah pandai menunjukkan kasih sayangnya dengan memberikan ciuman di pipi.Tidak mengapalah basah satu muka sekalipun, saya begitu menghargainya.

Satu lagi perangai hasif yang melucukan suka sangat meniup perut abi dan uminya. Pelbagai bunyi akan terkeluar....dengan hasif yang meniup bersungguh-sungguh amat menggelikan dan melucukan. Saya yang mula-mula suka meniup perutnya untuk melihat dia ketawa, dan kini dia pula pandai meniru gaya itu. Memang itu antara saat yang menggembirakan kami semua.

Rasanya untuk contest ni saya akan mempertaruhkan gambar ini.

0 comments:

Post a Comment